Hyvä AEO -väki,

HAMK:ssa on 5.8.2020 ohjeistettu, että tapahtumat toteutetaan verkossa tai siirretään myöhemmin toteutettavaksi johtuen korona-viruksen aiheuttamasta poikkeuksellisesta tilanteesta. Näin ollen myös AEO-päiviä 2.-3.10.2020 Hämeenlinnassa on tarpeellista siirtää myöhempään ajankohtaan.

Uusi ajankohta, sama paikka

AEO-päivien uusi ajankohta ajoittunee syyskuulle 2021 ja siitä ilmoitetaan AEO-päivien nettisivuilla niin pian kuin mahdollista. Tapahtumapaikkana on HAMK Korkeakoulukeskus, Hämeenlinna.

Tapahtumasivut

Tapahtuman ohjelma ja muut tiedot päivitetään kevään kuluessa tuttuun osoitteeseen: www.hamk.fi/aeo

Ilmoittautuminen ja majoitusvaraukset

Ilmoittautuneiden osalta ilmoittautuminen on peruutettu, eikä osallistujien tarvitse reagoida tähän viestiin. Avaamme ilmoittautumisen uudelleen keväällä. Majoitusvarauksia hotelleihin tehneitä muistuttaisimme itse peruuttamaan varauksen tai viettämään muutoin aikaa Hämeenlinnassa! Hotellien yhteystiedot löytyvät tapahtuman nettisivuilta.

Seuraavan tapahtuman ohjelma

Saimme paljon kiitosta hyvästä ohjelmasta, mutta vuoden päästä ovat jälleen uudet ajat. Otathan aktiivisesti yhteyttä, mikäli sinulla on toiveita tai ideoita tapahtuman ohjelman edelleen kehittämiseksi. Yhteydenotot: Päivi Pynnönen, puh. 040 835 9911, paivi.pynnonen@hamk.fi

Syksyn AEO – vaellus on myös peruttu

Jäämme odottamaan myös perinteiselle AEO- vaelluksemme turvallisempaa ajankohtaa.

Vielä ei livekokoontumisemme onnistunut, mutta toivotaan, että pian voimme jälleen kohdata turvallisesti, yhteisten asioiden äärellä aikaa viettäen!

Tapahtumista, hankkeista sekä blogikirjoituksista ynnä muusta ammatilliseen erityisopetukseen liittyvistä asioista voi jokainen lähettää sivustollemme tietoa kaikille aeolaisille osoitteeseen ammatilliset.erityisopettajat@pp.inet.fi

Hyvää alkanutta uutta lukuvuotta toivottaen AEO:n hallitus